גלריית ענק: צמרת המדינה הגיעה לברך את הראשל"צ

    דוד לזר No Comments on גלריית ענק: צמרת המדינה הגיעה לברך את הראשל"צ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמחת השבע ברכות לבת זקוניו של הראשל״צ הגר״י יוסף התקיימה אמש במלון המלכים בירושלים. בשמחה נטלו חלק רבנים לצד בכירי השלטון ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    בדברים שנשא הראשל"צ , הוא העלה על נס את פעולותיו של ראש הממשלה בתחום חיזוק עולם התורה. "אנחנו רואים שיש כיום פריחה גדולה של מוסדות תורה בכל רחבי הארץ. לך, ראש הממשלה יש חלק גדול בזה כי אתה נותן את הכוח והמשאבים לכך".

    הראשל"צ אף שיבח את אשת ראש הממשלה, הגב׳ שרה נתניהו, על פעילותה למען הנחלת לימוד התנ"ך, אותה ירשה מאביה הפרופ׳ בן ארצי ז"ל וברך אותה כי כל המנסים להצר את צעדיה לא יצליחו. "מרן האבא כיבד מאד את נתניהו. ראש הממשלה אמר לי פעם שהוא מצטער מאד שלא הביא את בנו למרן זיע"א".

    ראש הממשלה נתניהו ברך את המכובדים ואת הזוג הצעיר ואמר: "הרגעים האחרונים שלי בחדרו של מרן הגר״ע יוסף היו מהאירועים המרגשים בחיי. אלו רגעים שלא אשכח״. עוד אמר נתניהו לראשל״צ, "אכן, אני מצטער שבני לא הספיק להגיע לאביך הקדוש. בני כעת בצבא אבל בקרוב הוא יבוא להתברך אצלך הראשל"צ".

    יו"ר שס השר אריה דרעי שיבח אף הוא את ראש הממשלה ואמר בנאומו: "ישבנו בביתו של ראש הממשלה בעת הקמת הממשלה וחשבנו איך להנציח את מורשת מרן זצ"ל. ראש הממשלה דפק על השולחן ואמר: הרב עובדיה שייך לכל עם ישראל. אני רוצה משהו גדול, עוצמתי בי-ם וכך יהיה בעז"ה".

    מוקדם יותר הגיע הנשיא לשעבר שמעון פרס להשתתף בשמחה, ובנאומו העלה אף הוא זכרונות מקשריו עם הגר״ע יוסף ואמר: "כמו משה רבינו הוא היה רועה ישראל. הוא דיבר בשפת העם כי הרגיש את כאבו. חכמתו לא עזבה אותו לרגע. דמו של מרן הגר"ע זורם בדמו של בנו הרב יצחק יוסף, דרכו של הרב יצחק יוסף היא המשך דרכו של אביו".

    בשבע הברכות השתתפו רבנים , בינהם רבה של תל אביב הגרי״מ לאו, הרה״ר הגר״ד לאו, הרב חיים דרוקמן , הגר"י שפירא, הגר"ש רבינוביץ, הגר"א שטרן ועוד.
    כמו כן השתתפו השרים אביגדור ליברמן, יעקב ליצמן, ישראל כץ, יריב לוין, נפתלי בנט, גילה גמליאל, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הח״כים ישראל אייכלר, אליעזר מוזס, יואב בן צור, יגאל גואטה, מאיר פרוש, צביקה כהן, הרב חנניה צ׳ולק ועוד.

    צפו בגלריה המרשימה:



    0 תגובות